Marketing internetowy zapewnia dzisiaj przedsiębiorstwo rozwój i możliwość pozyskania dużej liczby nowych klientów – często niższym kosztem, niż tradycyjne formy reklamy. Nasza firma, specjalizując się w promowaniu stron internetowych, oferuje Państwu jedną z najlepszych form promocji, czyli pozycjonowanie stron medycznych i gabinetów. Niezależnie od tego, czy prowadzicie Państwo własną praktykę lekarską lub klinikę, czy chcecie wypromować witrynę o tematyce medycznej, będziemy w stanie pomóc Wam w sposób kompleksowy.

Dlaczego pozycjonowanie stron medycznych?

Branża medyczna to przede wszystkim duża konkurencja – również w Internecie, gdzie witryn i ofert znaleźć można bardzo dużo. Zwrócenie uwagi potencjalnego klienta lub odbiorcy oferowanych treści jest więc trudne, ponieważ wymaga odpowiedniego wypromowania strony internetowej. Pozycjonowanie jest w tym aspekcie niezastąpione, ponieważ umożliwia znalezienie się stron na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, z których korzysta zdecydowana większość internautów.

Pozycjonowanie, nazywane również SEO, pozwala zwiększyć widoczność stron internetowych w Google – dzięki temu użytkownik, wpisując w okno wyszukiwarki konkretne hasło, będzie mógł odnaleźć Państwa stronę internetową. Znacząco zwiększona zostaje więc szansa na to, że internauta kliknie w odnośnik do witryny i zapozna się z ofertą Państwa firmy. A to już tylko jeden krok do skorzystania z produktu lub usługi.

W chwili obecnej pozycjonowanie stron i gabinetów medycznych jest bardzo popularnym i ekonomicznym sposobem dotarcia do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów, jednak chcąc zapewnić sobie skuteczność tego procesu, niezbędne jest skorzystanie z usług doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów.

Jak pozycjonuje się strony medyczne i gabinety lekarskie?

Aby działania SEO były skuteczne, niezbędne jest przede wszystkim przeprowadzenie kompleksowych działań on-site (w obrębie strony internetowej) oraz off-site (zewnętrznych). Zarówno w pierwszym, jak i drugim przypadku, niezbędne jest wykonanie wielu prac, które pozwolą na zwiększenie atrakcyjności oraz popularności witryny w Internecie.

  1. Działania on-site – jest to inaczej optymalizacja strony internetowej, a więc zadbanie o wszelkie jej aspekty techniczne. Specjaliści uzupełniają wszystkie niezbędne meta tagi, pracują nad szybkością wczytywania się witryny, zaopatrują ją w specjalistyczne treści, a także linki wewnętrzne. Często w działaniach pozycjonujących stronę, pomaga również stworzenie i prowadzenie bloga firmowego, który pozwoli Państwu zyskać status ekspertów w branży, a do tego znacznie usprawni proces SEO.
  2. Działania off-site – związane przede wszystkim z linkowaniem zewnętrznym. Linki, a więc odnośniki do Państwa strony, które znajdują się w innych serwisach, są bardzo istotne w całym procesie pozycjonowania – to dzięki nim zwiększa się popularność i autorytet strony, co jest pozytywnym zjawiskiem zarówno w kontekście użytkowników Internetu, jak również robotów Google.

Chcąc przeprowadzić tego typu działania, niezbędne jest posiadanie szerokiej wiedzy, doświadczenia, a także specjalistycznych narzędzi – bez nich skuteczne promowanie serwisu w Google byłoby niemożliwe.

Pozycjonowanie globalne i lokalne

Prowadząc stacjonarny sklep lub gabinet medyczny, macie Państwo możliwość promowania się nie tylko na terenie całej Polski, ale również w obrębie danego miasta czy regionu. Dzięki temu internauta, który poszukuje usług stomatologicznych czy dermatologicznych, znajdzie Wasz gabinet, z którym będzie mógł się skontaktować. Lokalne SEO ma swoje osobne miejsce w Google, a dzięki promocji tego typu, użytkownikowi zaprezentowany zostanie nie tylko odnośnik do Państwa strony internetowej, ale również numer telefonu czy lokalizacja firmy na mapie. Znacznie ułatwia to pozyskiwanie klientów lub pacjentów.

Pozycjonowanie stron medycznych – dlaczego warto z niego skorzystać?

  • Jest to skuteczny sposób na promocję w Internecie i popularyzację strony internetowej lub sklepu online.
  • SEO pozwala efektywnie rywalizować z konkurencją o klienta i zachęcać internautów do skorzystania z oferty.
  • Jest to proces, który daje długofalowe efekty, nie tylko w Google, ale również w zakresie budowania pozytywnego wizerunku marki.
  • Jest narzędziem, który pozwoli na oszczędność – np. w porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy.
  • Pozwala na promocję również na rynku lokalnym.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

Jeżeli chcecie Państwo skutecznie promować swoją stronę medyczną, gabinet lekarski lub klinikę w Google i tym samym zwiększyć liczbę odwiedzających witrynę użytkowników, zapraszamy do współpracy. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, oferujemy kompleksowe działania, które nie tylko pozwolą podwyższyć jakość Państwa strony, ale również spopularyzować ją w Internecie. A to już tylko krok do większego zainteresowania witryną i ofertą. Korzystamy z najlepszych narzędzi, podchodzimy do Klienta w pełni indywidualnie i zapewniamy raporty z naszych działań – dzięki temu doskonale wiecie Państwo jak pracujemy i jak skuteczni jesteśmy. Zachęcamy do kontaktu!