Kampania linków sponsorowanych AdWords
AdWords to inaczej linki sponsorowane, które zawierają odnośnik do naszej strony wraz z krótkim opisem usług, jakie możemy zaoferować naszym klientom.
Pojawiają się one po prawej stronie wyszukiwarki Google, w momencie wpisania przez internautę słów kluczowych powiązanych z naszą stroną. Co ważne, linki sponsorowane wyświetlane są na pierwszej stronie wyszukiwania, dlatego na pewno nie zostaną niezauważone przez osoby poszukujące konkretnych usług.
AdWords to skuteczny sposób promocji usług, ponieważ:
- reklama wyświetla się wyłącznie osobom zainteresowanym konkretnym rodzajem usług, dzięki czemu nasza oferta trafia do konkretnej grupy klientów i zwiększa tym samym swoją skuteczność,
- nasza oferta trafia wyłącznie do osób z konkretnej miejscowości lub obszaru, dzięki czemu np. oferta firmy z Wrocławia nie będzie wyświetlana zupełnie niezainteresowanym nią konsumentom z innych miast polski,
- trafia ona do klientów w idealnym czasie – dokładnie wtedy, kiedy poszukują oni konkretnych usług, co oczywiście znacząco zwiększa skuteczność tego rodzaju reklamy,
- z wyszukiwarki Google korzysta kilkanaście milionów internautów w naszym kraju, co jest grupą odbiorców jakiej nie można lekceważyć,
- dokładnie wiemy za co płacimy. Nasze koszty obejmują wyłącznie osoby, które kliknęły w naszą reklamę, co oczywiście przyczynia się do znacznego obniżenia kosztów pozyskiwania klientów.