POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH


Czy zastanawiasz się jak przyciągnąć uwagę internautów i sprawić, aby ilość odwiedzin Twojej strony znacząco się zwiększyła?

Ponieważ obecnie praktycznie każdy internauta korzysta z wyszukiwarek internetowych, dlatego odpowiednie wykorzystanie tego narzędzia może przynieść mnóstwo korzyści. W ich uzyskaniu pomoże nam POZYCJONOWANIE, które jest procesem mającym na celu umieszczenie strony na czołowych miejscach wyników wyszukiwania. Takie rozwiązanie jest z punktu widzenia strony bardzo ważne, gdyż zdecydowana większość Internautów odwiedza tylko pierwszych pięć adresów, jakie uzyskują po wpisaniu poszukiwanej frazy. Warto więc, aby nasza strona znalazła się wśród nich.

  • POZYCJONOWANIE to znakomity sposób na to, aby zaistnieć ze swoimi usługami w świadomości Internautów
  • POZYCJONOWANIE daje możliwość maksymalnego wykorzystania naszego serwisu pod względem marketingowym
  • POZYCJONOWANIE to jeden z najtańszych i najskuteczniejszych sposobów promocji firmy

Etapy WSPÓŁPRACY

1. Kontakt/spotkanie z klientem. Zapoznanie z oczekiwaniami, celami oraz fachowe doradztwo.
2. Podpisanie jasnej i zabezpieczającej obie strony umowy.
3. Analiza serwisu, konkurencji. Dobór i przygotowanie optymalnej strategii. Po akceptacji ze strony klienta rozpoczęcie działań.
4. Raportowanie, monitorowanie efektów oraz rozliczanie na podstawie FV.

MODELE ROZLICZEŃ

Klient płaci miesięczny stały abonament + premie za efekty (obecność frazy w top10 - pierwsza strona wyników wyszukiwania).

Model idealny dla małych i średnich stron, sklepów gdzie rotacja produktów oraz sezonowość jest na średnim poziomie. Klient oprócz raportu pozycji otrzymuje raport z podjętych działań. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY MODEL!

Najstarszy z funkcjonujących modeli rozliczeń, coraz rzadziej wybierany przez klientów. Płatność naliczana jest jedynie w przypadku obecności danej frazy na płatnych miejscach.

Klient otrzymuje jedynie raport pozycji.

Idealny model dla dużych stron, sklepów internetowych gdzie liczba pozycjonowanych fraz jest bardzo duża, lub gdy ich konkurencyjność wysoka.

Oprócz raportu pozycji klient otrzymuje dokładny raport z podjętych działań.